اینترنت اشیاء صنعتی IIOT
اینترنت اشیاء صنعتی IIOT
بهمن 14, 1398
آخرین نسل PLC میتسوبیشی الکتریک
آخرین نسل PLC میتسوبیشی الکتریک
بهمن 14, 1398

اینورتر FR A800 میتسوبیشی

به منظور داشتن دقت بی نظیر درایو ، کنترل سرعت ، شروع کار آسان و تطبیق پذیری، شرکت میتسوبیشی الکتریک  نسل جدیدی از تکنولوژی درایو بنام FR-A800 را طراحی و گسترش داده است.

از جمله ویژگی های چشمگیر این درایو داشتن PLC     سطح بالا  و یکپارچه ، پورت   USB   جهت کپی نمودن پارامترها و برنامه نویسی ،کنترل پنلی که به آسانی خوانده می شود (قابلیت خواندن و فهم آسان دکمه ها) ، سیستم بهینه جهت استفاده از توان دستگاه و ذخیره انرژی ، داشتن 3 اسلات اکسپنشن برای انجام طیف وسیعی از گزینه ها و پشتیبانی از کارت شبکه های صنعتی می باشد.

سری   FR-A800 بطور کامل قابلیت سازگاری معکوس با سری      FR-A700را دارد ( جایگزین سری های قبل از خود) که پارامترها را می توان به راحتی توسط نرم افزار   FR Configurator2کپی کرد.

ویژگی های قدرتمند و عملکرد هوشمند

سری  FR-A800 دارای دو کانال  emergency stop  جهت خاموش کردن ایمن دستگاه است که مطابق با استاندارد های اروپایی می باشد .

همچنین سری  FR-A800  امکان ارتباط به HMI  های سری  GOT را دارا می باشد که پارامترهای ارتباطی جهت اتصال به   HMI، بطور اتوماتیک و پیش فرض تنظیم می شوند.

در این مدل اینورتراز فیلتر نویز گیر داخلی  EMC) ) که مطابق با استانداردهای اروپایی می باشد استفاده شده است و دیگر نیاز به فیلتر جداگانه ای نمی باشد.

همچنین می توانید از سیستم ذخیره انرژی دستگاه که متناسب با کاربرد شما باشد سود ببرید.میزان ذخیره انرژی توسط یک  مانیتور نمایش داده می شود.

فن های خنک کننده و خازن های درونی ، موجب افزایش عمر دستگاه تا 10 سال می باشند و با استفاده از عملکرد کنترل  ON/OFF ، حتی می توانید عمر دستگاه خنک کننده را تا مدت بیشتر از این هم افزایش دهید

سازگاری با شبکه های مختلف

این درایو را می توان از طریق شبکه ، کنترل و مانیتور کرد. این شبکه ها شامل   Profibus DP  ، Ethernet IP ، Ethercat ، Devicenet ، Modbus RTU و …  می باشد .

دیگر ویژگی ها :

کنترل وکتور واقعی Sensorless

راه اندازی و تنظیم آسان برای موتورهای PM  و IM

انعطاف پذیری بالا توسط PLC داخلی

ذخیره انرژی از طریق منبع تغذیه 24v

نصب و نگهداری آسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *