کنترل پروسه تولید در کارخانجات از راه دور

تجهیز کم نظیر و خاص شرکت وینتک mTV-100
تجهیز کم نظیر و خاص شرکت وینتک mTV-100
فروردین 27, 1399
نمایندگی HMI میتسوبیشی
HMI میتسوبیشی الکتریک سری جدید
فروردین 27, 1399

امروزه با توجه به اینکه بیشتر پروسه های تولید توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک در حال انجام است، نیاز به پرسنل های متخصص در کنار ماشین آلات و در خط تولید کمتر شده و گاهاً یک مجموعه ی صنعتی را تنها یک یا دو نفر مدیریت و کنترل میکنند.

با توجه به این نکات  ، لازم است که مدیر خط تولید و مدیر بخش تعمیر و نگهداری یک مجموعه ی صنعتی به صورت آنلاین با ماشین آلات و سیستم های در حال کار در کارخانه در ارتباط باشد که به محض اینکه مشکلات احتمالی در پروسه ایجاد شد ، مانع ضرر های احتمالی و همچنین توقف تولید شوند.

از این رو راه حلی که شرکت وینتک برای این موضوع ارایه کرده است استفاده از ماژول های   cMT-SVR-200   است که همزمان می تواند سیستم های کنترل ماشین آلات کارخانه را در 10 عدد لپ تاپ ، تبلت و یا موبایل نمایش دهد و کاربر در هر جایی که هست آنها را از طریق اپلیکیشن CMT Viewer  کنترل نماید.

این ماژول می تواند از طریق پورت اترنت ، شبکه ی Wi-Fi و پورت سریال (RS232-RS485 ) به تجهیزات متصل شده و مدیریت پروسه های صنعتی را ممکن سازد .

از طریق ماژول cMT-SVR-200 و نرم  افزار Easy Access2 و شبکه ی اینترنت ، می توان با PLC متصل به این ماژول ارتباط برقرار کرد و تغییرات مد نظر را از راه دور ، در برنامه ی PLC اعمال نمود .

برخی از شبکه ها و پروتوکل هایی که این تجهیز ساپورت می کند :

IIoT Protocol, MQTT and MODBUS TCP/IP Gateway , ..

جهت دانلود کاتالوگ ماژول  cMT-SVR-200   لطفا اینجا کلیک فرمایید

خواهشمند است جهت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Weintek تایوان ، از تماس شرکت بی نظیر صنعت نوین دریغ نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *